Helgen 27-29e maj 2011   

Datum: 2011-05-29 Tid: 21:38:57    
Sådär ja... Då var man slutligen hemma på riktigt efter en händelserik helg.

Började i fredags då jag gick upp tidigt för att hänga med Mia ner till Hörby och hämta hem Brassemannen igen. Vilket tog största delen av dagen, men det var kul att följa med. Vi var inne i en affär på vägen ner och jag fick prova en helt underbar sadel, satt som gjuten i den och funderade faktiskt nästan på att köpa den. So what att jag inte har någon häst, kunde ju byggt en ställning och haft sadeln som skrivbordsstol eller något...
Brasse verkade hur som helst vara glad för att vara hemma igen, som han spetsade öronen när han kommit ut på gårdsplanen och såg var han var någonstans, söten =)

När jag sedan kommit hem var det bara att packa ner alla grejor och sedan sticka till församlingshemmet för att stanna där tills idag. Blev paddling i motvind och regn på fredagkvällen, samt grillning även det i regn... Så på vägen tillbaka så stannade jag kvar hemma en stund och tog en lång varm dusch. Senare på natten så sov man ju inte särskilt mycket, liggunderlag på stengolv samt med diverse människor som tydligen inte kunde läsa gjorde det väldigt svårt att somna. På lördagen cyklade vi en väldigt bra bit och lekte lite, och på vägen tillbaka igen stannade jag till hemma för att ta ytterligare en dusch. Jag som är så grymt otränad var helt slut efter all motion och en dusch var sååå behövligt. Passade även på att plocka med mig en rejäl madrass samt kudde som jag slängde in i bilen och körde ner med, behövde ju inte cykeln mer så den fick stanna hemma. Kan säga att jag sov äckligt mycket bättre...

Idag har jag varit hos mormor och hälsat på, vilket var lika trevligt som vanligt. Jag var även med och slaktade vår gamla dator^^

Som vanligt har jag absolut inga bilder att bidra med, vilket är rätt tråkigt...

Kommentarer
Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

SV: Detta hade du pluggat på däremot hör jag! Är det sånt här ni lär er på fysikB? XD

2011-05-30 @ 17:26:13
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

DU MÅSTE BERÄTTA AAAAAAAAAALLT OM HÖRBY?!?!??!?!!? MARTINS STAD JUUE!!!!!!!!! TELL ME TELL ME TELL ME

2011-05-30 @ 22:25:16
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0