Solen skiner!   

Datum: 2011-05-10 Tid: 16:38:57    
Hemma igen efter dagens enda lektion. Och eftersom vi inte skulle ha någon genomgång utan bara läsa i ett häfte fick vi sitta ute. Hej solbränna!(Om den nu skulle vilja behaga att visa sig...)
Har letat igenom halva rummet nu på jakt efter en lapp. Den är ju inte lite viktig heller, inloggningsuppgifterna till hemsidan står på den, och hittar jag inte dem snart kan jag inte uppdatera den och därmed faller även mitt projektarbete i bitar.

Blev precis klar med min bokrecension med, så den är ivägskickad för granskning. Skönt att kunna bocka ev i alla fall en grej från den lååååånga listan med grejer som ska göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0