Day 01 - Introduce yourself   

Datum: 2011-05-16 Tid: 19:44:00    
Jahopp, då var det bara att börja då...

Jag heter Maria, är snart 19 och tar studenten om mindre än en månad(iiihhh!) Jag är en brunhårig, grå/grön/blåögd tjej som är lite utav ett kontrollfreak. Jag vill veta allt om allt och alla, har full koll på vad det är jag gör eller ska göra annars mår jag inte bra. Dock mår jag inget vidare bra av det beteendet jag har heller så det är en balansgång mellan att veta för mycket och veta för lite.

Som det kanske syns på bloggen så gillar jag hästar väldigt mycket, dock har jag nu inte haft tid för dem sedan november innan dess hade jag ridit i ca.6 år. Men nu när sommaren nalkas ska jag förhoppningsvis börja lite smått igen. Andra saker som jag ägnat min fritid åt under några år är pianospelande och körsång. Jag började att ta pianolektioner när jag var 7 år gammal och har fortsatt fram nu under våren. Kören började jag med när jag var runt 8 år och det är också en grej som hängt med fram till nu. Då jag förhoppningsvis flyttar under sommaren kommer jag inte kunna hålla på med det längre.
Angående just musik finns det väldigt mycket som jag gillar, är så att säga allätare fast med vissa gränser. Dansband t.ex. är ju inte det bästa, inte heller screamo och annat sånt där^^

Jag tar som sagt var studenten nu om en månad, har spenderat de tre senaste åren på teknikprogrammet med inriktning design och produktutveckling. Dock har jag läst programmet så NV-inriktat som möjligt för att få mer behörighet till högskola och universitet sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0