Blandat^^   

Datum: 2011-05-16 Tid: 17:37:23    
Inte klokt vad man kan bli beroende av en doft... Passade på att handla när jag ändå var i stan för tandställningen, blev lite ny hårfärg(eller intensivtoning om man ska vara korrekt), en läppenna samt en ny parfym och det är den jag sitter och luktar på en massa nu. "Paris Hilton Passport in Paris" heter den om jag utläser det rätt, helt himmelskt luktar den, väldigt fruktigt.
Hårfärgen jag köpte är samma(likadan) som jag färgade med i vintras men färgen har ju mer eller mindre gått ur och jag har mer guldbrunt hår än mörk mahogny...

Just nu gillar jag inte Halens särskilt mycket. Försöker beställa hem en del grejor bland annat till skattjakten men det står bara slutsåld eller att ingen order under 200:- expedierars. Jag har en order på över 200 och finns sakerna på sidan borde de ju finnas annars är det ju verkligen dags att uppdatera!!! Sur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0