At Tiinas place, 7e maj 2011   

Datum: 2011-05-07 Tid: 10:45:15    
God morgon alla glada!
Sitter hemma hos Tiina där jag spenderat natten, lite lagom lönt sådär med tanke på att jag bor bara 50m härifrån. Men vill man inte väcka mamma och pappa när man kommer hem mitt i natten så vill man inte. Var inne i K-stad igår, på depå och hade superkul. Dock var där inte särskilt mycket folk alls, men de hade bra live-musik =) Körde hemåt vid två så vi var hemma igen vid tre efter att släppt av Frida och Fjutt i Lönsvegas.

Fjutt är nog den roligaste bilen jag har kört^^ Miniliten bil som spinner loss som in i, dock är det väl mest ljud som kommer ur den med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0