Äckligt...   

Datum: 2011-05-22 Tid: 20:35:54    
Nu är jag äckligt trött på mitt projektarbete, på projektrapporten samt på uppgiften där jag från början skulle göra en produktpresentation men nu uppenbarligen bara en reklambild... Ingen aning, jag har ju visserligen lättare för ord än bilder så jag borde nog ta och skriva först och se om jag kan få ut något vettigt ur det. Men mest av allt tror jag att jag behöver en paus från datorn. Har suttit här konstant i två dagar, är äckligt trött i både ögon och huvud börjar väl snart se helt fyrkantigt. Det enda är att jag inte kan slappna av heller om jag går ifrån datorn, jag måste göra något hela tiden, det måste gå framåt.
Är verkligen på humör för att gå eller springa(!) en runda och bara tömma huvudet. Tyvärr har vädergudarna satt stopp för den formen av aktivitet med hjälp av ett ösregn mixat med både blixtar och åska...

=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0