5e maj 2011   

Datum: 2011-05-05 Tid: 16:59:08    
Snart är dagens lista avklarad, ska bara köra till apoteket också och lämna gammal medicin samt hämta ut ny.
Var i skolan redan vid nio i morse för att räkna matte i ca. två timmar innan vi blev för trötta och hungriga så vi stack till matsalen. För en gångs skull hade de lyckats med pastan!!!
Detta följdes av tre timmars CAD då jag åstakom skalet till ett stort hus, och bara för det saknar jag Sims supermycket. Skjutsade Frida till trafikskolan för övningskörning och körde själv vidare för att handla lite mat. Så nu har jag äntligen mina goda flingor hemma igen. Har ätit "fel" frukost i tre dagar nu och det känns.

Fick även ett antagningsbesked idag, jag har kommit in på skrivarlinjen! Dock vet jag ju inte om jag ska eller inte ska gå där ännu. Vill ju veta hur det blir med Lund först, och det dumma med detta är att jag måste tacka ja eller nej innan 23e maj, besked från Lund får jag inte förrens i Juli någon gång.

Now I have to choose, I don't know what to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0