3e maj 2011   

Datum: 2011-05-03 Tid: 19:23:04    

Ibland är man lite lätt pantad... Skulle lyssna på musik på mammas nya dator i hörlurar, vi har ett par hörlurar med mikrofon så två sladdar och jag kom inte ihåg vilken som var till vad. Provar båda två i datorn, men hör inget, kollar så att ljudet funkar vilket det gör. Blir allmänt sur på skiten, den är ny, den borde funka liksom. En stund senare tittar jag på datorn igen; då är där ju två uttag ett till mikrofon och ett till hörlurar och jag har försökt sätta hörlussladden i mikrofonuttaget. Var kanske inte så konstigt att det inte funkade då. Kan till mitt försvar säga att uttagen satt omvänt på den gamla datorn, samt på min...

Annars idag har det väl inte direkt hänt så mycket. Haft engelska och samhällskunskap i skolan och snackat brott och straff. Lite intressant är det allt^^


Snart dags för en ny photoshoot kanske, tror alldeles säkert att jag får lov att låna en häst igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0