30e maj 2011   

Datum: 2011-05-30 Tid: 17:54:02    
Uff, snart är även denna månaden till enda... Allt går så himla fort just nu...

Vaknade inte förren typ 10 imorse och enda anledningen till att jag gick upp var för att den förbannade telefonen ringde. Stack till skolan vid ett för att glädja historieläraren och för att få återse min älskade Frida som varit i Kalkonland i en vecka. Lite små kul att jag nästan är lika brun som henne trots allt regnet vi har haft här^^ Sara var med med, kul att se henne också! Efter lektionen stack jag och Frida till Ica med Sara promenerade till bussen. Sedan satt vi utanför trafikskolan och snackade över några sockerbullar innan hon skulle ha sin körlektion.

Vädret har varit grymt skönt idag, men en massa solsken och värme. Men med min vanliga otur var balkongen skuggad av grannens träd lite lagom till att jag kom hem och nu så har det mulnat på så ingen sol där inte. Jag som skulle behöva steka lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0