26e maj 2011   

Datum: 2011-05-26 Tid: 15:23:51    
Så, nu är jag helt färdig, nästintill i alla fall. Har fått reda på två till betyg; nämligen två MVG i samhäll A och historia A, mycket trevligt var det. Dessutom extra bonus att Pernilla ringde och berättade det tio minuter innan jag skulle ha matteprov. Det ljusade upp mitt humör rejält kan jag säga!
Matteprovet i sin tur gick helt hyfsat, för en gångs skull kände jag att huvudet faktiskt var med. Några fel blev dte säkert, men jag tror att jag klarade det i alla fall vilket innebär... LUND! Förhoppningsvis^^

Fick tillbaka min projektrapport med orden; "Detta är nog den snyggaste rapporten jag har fått." Lite småmissar som jag ska rätta till nu var där och det lutar mot ett VG i det.

Mina paljettights finns dessutom att hämta ut nu! Så snart är min GaGa-outfit färdig med!
Glad Chey idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0