24e maj 2011   

Datum: 2011-05-24 Tid: 10:07:10    
Och regnet det bara öser ner utanför rutan. Vinden är stilla och trädens grönska ger ett hopp om värme, men att gå nerför trappan och faktiskt kolla utomhustemperaturen är ingenting jag önskar göra. Jag kommer bara bli besviken...

Och ungefär där tog min poetiska ådra slut. Kan inte slappna av och skriva något ordentligt, är alldeles för stressad med projektarbetet. Fast det är snart slut! Ska bara komma på hur jag ska kunna lägga in alla bilder i fotoalbumet och skriva färdigt med rapport som inte alls vill som jag vill.

Men nu är det bäst att jag sätter fart, ska ju träffa minst 3 lärare angående mina betyg i eftermiddag med.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Var med och tävla om BloggSvar här: http://danceelin.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment

2011-05-24 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0