23e maj 2011   

Datum: 2011-05-23 Tid: 19:53:49    
God kväll!

Har varit sjukt trött hela dagen, men bara i huvudet... Steg upp vid åtta och åt frukost och satte sedan direkt igång med det sista på mitt projektarbete, trodde jag. När jag sedan kom till skolan vi halv ett så gick jag igenom arbetet med min mycket stressade handledare och då konstaterade vi att två häften med papper som jag skulle fått i fredags inte hade nått fram till mig. Känns ju lite lagom kul då det ena handlade om hur jag skulle skriva rapporten... Surt sa räven om rönnbären, har till imorgon på mig att fixa det sista, ska till skolan en runda på eftermiddagen då och snacka betyg med en massa olika lärare.
När jag kommit hem från skolan tyckte jag att mitt huvud behövde en paus från ansträngning och datorn så jag tränade ett tag. Så istället för att bara vara trött i huvudet är jag nu trött i kroppen med. Helt Lovely!

Jaja, efter imorgon slipper jag tänka på detta mer, behöver då bara räkna lite matte inför provet på torsdag sedan är jag helt klar med gymnasiet!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

sv; det är lugnt jag kan vänta :)

2011-05-23 @ 21:21:08
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0