21a maj 2011   

Datum: 2011-05-21 Tid: 13:42:00    
Det går inte riktigt bra just nu... Jobbar på mitt projektarbete så att det ska bli färdigt med hittar en massa saker som inte vill som jag vill. Så jag ska försöka se förbi dem och jobba på det jag kan istället så kanske min datalärare och handledare kan hjälpa till med de bitarna jag inte kan få ihop. Huvudsaken är ju att hemsidan blir färdig och att det var min idé, inte att jag måste fixa alla detaljer som jag absolut inte har koll på själv. Bättre att få hjälp och få det gjort ordentligt än att göra det själv och det blir helt fel...

Annars idag händer det inte så mycket. Tänkte kolla på en film ikväll samt skriva ihop alla inlägg jag har missat. Det är så typiskt mig att starta något och sedan inte fullfölja det. Fast när jag tänker efter kommer jag nog inte skriva ihop de där inläggen nu, utan jag gör det under veckan istället när jag inte har något som är mer brådskande att göra.

Flirta nu inte med alltför många turkar när ni är iväg, och kom hem hela och inte särskilt brända igen! <3

Kommentarer
Postat av: IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör

SV: Ja det är ett yrkesbevis. Bättre lön är jag osäker på men i och med att jag inte vill stå i salong och portfolio är vad man brukar se på när man anställer en MUA och där syns det inte om man har gesällbrev eller ej. Men visst, det skadar absolut inte att ha det.



Jag måste bestämma mig runt studenten typ..

2011-05-22 @ 00:13:48
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0