1a maj 2011   

Datum: 2011-05-01 Tid: 20:06:00    
usch, nu känner jag det igen, tiden rusar på alldeles för fort medan jag står stilla. Gillar det verkligen inte!

Vad har jag annars gjort idag då, mjoo har ritat en hel del samt hängde med mamma in till stan för att köpa en ny dator så nu har hon slutligen en dator som funkar och som är bättre än min^^ Fast min börjar ju med bli gammal nu... Blev lite mer acrylfärger inhandlade till mig med så jag kan måla färdigt tavlan sedan när jag väl fått rätt på alla propotioner.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; det är vad jag har fått lära mig. att när soldaterna går med hästen och hästen är trött så har de dragit loss tränset.

2011-05-02 @ 12:01:00
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0