17e maj 2011   

Datum: 2011-05-17 Tid: 08:56:39    
God morgon alla glada!

Själv är jag inte alltför glad just nu. Dagen började rätt bra med att jag faktiskt såg skillnaden på mina tänder sedan igår. Så skönt att faktiskt se att det går framåt utan att behöva kolla på gamla bilder först.
Sedan kom beskedet som ändrade mitt humör... Kommer till skolan 8,30 som vanligt och får veta att vi ska få sitta enda till 10 och vänta. Det är nämligen nationella, muntliga engelska idag. Så nu sitter jag och Tiina i en soffa med våra datorer i knät och bloggar. Vi passade på att ta lite bilder med, men kom snart på att vi var för sunkiga för att visas, så jag censurerade bilden...

Hörs väl när vi är färdiga eller något. Känns som en bra dag att ha nationella på, regnet öser ner utanför fönstret och min hals gör allmänt ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0