15e maj 2011   

Datum: 2011-05-15 Tid: 13:07:27    
Halloj!
Idag fick mamma slutligen sin vilja igenom att få fotografera mig med studentmössan på till studentskylten. Lite spännande att få se hur fula bilderna blev, jag är ju inte den mest fotogeniska och mamma inte den bästa fotografen på levande objekt. Och när jag ändå hade linserna i och tid över testade jag att sätta på lösögonfransar. Hade tänkt ha det under skattjakten men är inte direkt van vid dem. Men det gick alldeles utmärkt så det ska jag nog klara av senare med.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; a jag får väl göra det =/ usch jag kommer hinna slå sönder datorn innan jag löser problemet xD

2011-05-15 @ 16:07:08
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0