13e maj 2011   

Datum: 2011-05-13 Tid: 09:11:07    
Ojojoj, fredagen den trettonde idag... Får hoppas på inte alltför mycket otur nu, men jag brukar klara mig  =)

Sitter och skriver ett arbete på formgivningen just nu, blir troligtvis om sadlar. Jag kan verkligen inte klara mig en hel termin utan att något av mina arbeten handlar om något som har anknytning till hästar. Förhoppningsvis blir det bra i alla fall.

Lite snyft är det idag, igår gjorde jag nämligen mitt sista pianouppspel på musikskolan. Slutar ju nu när terminen är över. Tråkigt nog gick det inte riktigt så prickfritt som jag hade önskat, men det gick inte heller käpprätt åt skogen så jag är väl hyfsat nöjd ändå.

Nu måste jag arbeta vidare... =(

Kommentarer
Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

SV: JAG VEEEEET!! Älskar skånska som faan! Sjukt sexigt.

2011-05-13 @ 12:35:53
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0