10e maj 2011   

Datum: 2011-05-10 Tid: 09:39:25    
God morgon i solskenet!
Sitter och lyssnar på musik och försöker vakna till lite mer. Sova enda till nio idag vilket inte händer alltför ofta, brukar vanligtvis vakna av mig själv lite i åtta om inget annat väckt mig innan. Har som ni kanske förstår sovmorgon idag, engelskaläraren har NP med någon annan klass och sedan någon NP-del med några andra i klassen så det är inte lönt att gå dit.
Testade nyss det jag ska ha på studenten, förutom skorna då som jag inte har hittat ännu. Det såg rätt bra ut och nu är jag ännu mer taggad än tidigare. Längtar!

Men innan jag kan få springa ut är det en del kvar att göra i skolan, så nu ska jag försöka bli färdig med en del av det i alla fall.


Lilla killen som kanske men bara kanske kommer på besök snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0