Bra dag =)   

Datum: 2011-03-01 Tid: 16:10:13    

Har faktiskt trots min trötthet och obefintliga sovmorgon varit et bra dag.
Engelskan var lite lagom slapp, satt och läste ur Fridas bok (som jag inte vet vad den heter^^) men den är ju på engelska så... Egentligen skulle vi läsa delar ur Robinson Crouse, men det kan jag sitta och göra hemma när jag inte har möjligthet att läsa den underbara boken.
Blev pizza till lunch tillsammans med Frida och Alice. Vi kände inte direkt för fisk som det alltid är på tisdagar, capriosa(som säkert inte stavas så) är mycket godare!
Debatten i skolan gick över förväntan. Riktigt svårt att debattera för något man själv absolut inte tycker, snarare motsatsen. Men på det stora hela tyckte jag att vi gjorde ett bra jobb.

När jag kom hem var det direkt iväg igen och hämta ut min nya telefon. Den ligger på laddning nu och jag kan knappt vänta tills dess att batteriet är fulladdat så att jag kan börja använda den =)
Dessutom fick jag reda på att jag vunnit en tävling om Bloggsvar, så nu väntar jag på att mejlet med inbjudan ska trilla ner i inkorgen så jag kan sätta in det i menyn.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vinn bloggsvar's inbjudan!

http://ridersjumping.blogg.se/2011/february/vinn-bloggsvars-inbjudan.html#comment



Ursäkta ifall du ej accepterar reklam kommentarer.

2011-03-02 @ 10:02:07
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0