5e mars 2011   

Datum: 2011-03-05 Tid: 22:16:48    

Ett år sedan Tokio Hotel konserten i Göteborg, hade gärna varit på en till^^

Idag var jag på musikal i Kristianstad, Skönheten och Odjuret. Väldigt bra var den, jag som knappt har sett filmen hade ju inga förväntningar direkt och kunde inte historien utan och innan. Bra skådespelare med superbra röster. Dock var det lite dumt att så många mindre barn var med, vi åkte ju ett helt gäng från körerna. De små var lite överallt och pratade med varandra, kommenterade att "så var det inte i filmen" och jag vet inte vad. Grymt störigt var det i alla fall och förstörde en del av stämningen.

Imorgon ska jag till kyrkan tidigt, redan 08.40 ska vi samlas. Men det blir nog kul ändå, ska sjunga med alla körerna. Nu gäller bara det jobbiga att bestämma vad jag ska ha på mig. Men våren är ju tveklöst påväg nu, med ca. 6 grader varmt idag, så då blir det lite roligare att bestämma kläder. Finns ju en hel del som legat bortgömt längst in i garderoben på grund av kylan.

Nu ska jag krypa till skojs och hoppas att jag somnar snabbt =)
Några sådana här vårtecken har jag dock inte sett ännu =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0