4e mars 2011   

Datum: 2011-03-04 Tid: 18:23:17    

Blev ett rätt sent inlägg idag... Inget bra, speciellt inte med tanke på att jag nu har wifi på telefonen och kan blogga därifrån och dessutom hade datorn med mig till skolan. Inte mycket att göra åt i efterhand.

Fick ett litet ryck när jag kom hem från skolan och plockade lite på rummet. Viss skillnad blev det, fast det är mycket kvar att göra innan det är acceptabelt. På tisdag är det nämligen tänkt att Frida ska sova över här eftersom buss mot Växjö går från skolan redan åtta. Saknar redan min sovmorgon!

Vi kom på ett tema till skattjakten, nämligen Lady Gaga! Hahaha, får hoppas att vi får ihop sju olika outfits som skriker Gaga men fortfarande är godkända...


Tänkte att jag skulle försöka mig på att göra en liknande "klänning", hoppas att det går och blir bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0