3e mars 2011   

Datum: 2011-03-03 Tid: 11:34:58    

En timme kvar till dagens lektion och lunchnudlarna kokar snart på spisen. Förmiddagen har spenderats framför datorn med en bångstyrig telefon som jag slutligen efter en hel del letande hittade en svensk manual till. Naturligtvis, bara för att irritera mig ännu mer så stod inte jag letade efter med. I alla fall inte i den halvan av manualen jag hann kolla i innan datorn och telefonen började bråka ännu mer med varandra och krävde omstart.

Men nu har jag lite musik i telefonen, och har lärt känna den ytterligare. Har en del bilder från gårdagen som ska läggas upp här sedan, men det får vänta tills jag kommer hem och har tid för mer bråk och oenighet.
Får hoppas att Frida nu inte har glömt att ta med de troligtvis smaskiga muffinsarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0