30e mars 2011   

Datum: 2011-03-30 Tid: 20:19:16    

Hade en jobbig morgon, med alldeles för lite tid och som grädden på moset så vägrade min bil starta! 2 minuter kvar till pianolektionen ringer jag mamma och ber om att få låna hennes bil, men nej. För en gångs skull hade hon den faktiskt med sig, så jag fick slänga mig på cykeln och cykla, något jag inte gjort sedan jag tog körkort och innan snön... Lite lagom sen spelar jag en stund för att sedan skynda vidare och få skjuts av mamma till K-stad och tandläkaren. Frida hängde med med så efter besöket hos käftis shoppade vi lite innan det var min tur att köra med lilla Blå, en bil som jag aldrig kommit överrens med och inte heller denna gången. Jag körde i alla fall inte in i något, eller fick kärringstopp så lite bra gick det kanske...

Pappa fick surt nog igång min bil på första försökte så jag fick köra en runda till Lönsvegas och lämna saker till Frida som hon glömde^^

Nu blir det Kyle XY, bara nio episoder kvar, så får jag väl försöka visa bild på mina nya jeans imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0