26e mars 2011   

Datum: 2011-03-26 Tid: 14:24:07    

Igår var det inte mycket tid över =) Först skolan till halv fyra, med först formgiving där vi fick rita och sedan kemi. Nästan hela gänget hängde nmed hem till mig på storkok av nudlar^^ för att sedan förflytta oss hem till Tiina där det blev ännu mera kräng, I rymden finns inga känslor samt ett antal avsnitt av Sex and the city. Kan inte göra annat än älska gårdagen, trots att det blev alldeles för mycket onyttigheter och jag fortfarande känner mig mätt.

Nu ska jag strax bege mig mot affären, jag får ju stå för handlandet nu när mamma är på Island och sedan tänkte jag köra ett pass Zumba så alla popcornen jag åt igår används till något bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0