24e mars 2011   

Datum: 2011-03-24 Tid: 19:35:58    
God kväll allihopa!

Gud, vad kass jag känner mig på detta just nu. Vill skriva så mycket men kan inte få ut orden när jag väl satt mig att börja. Så mycket annat som drar hela tiden, får ingen ro alls...

Var hos optikern idag på linskoll, känns väldigt bra att jag ser fem snäpp bättre än vad som klassas för normalt seende. Dock gällde det ju inte riktigt höger öga, med båda och med endast vänster blev det så bra. Mitt högra är som vanligt lite sämre, eller har rättare sagt mer brytningsfel...
Eftersom jag inte hann äta innan optikern fick jag köpa en baguett i kafeterian innan det var dags för CAD.

Längtar tills jag får bilderna jag och Frida tog igår, kan förhoppningsvis använda någon av dem till en ny design =)

Men nu ska jag återvända till antingen min bok, eller se ytterligare ett avsnitt av Kyle XY. Kan bara inte sluta med något av dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0