21a mars 2011   

Datum: 2011-03-21 Tid: 19:33:45    

Underbart kort mobilblogg jag hann med innan idag. Var var på ica på rasten och jag hade precis fått upp telefonen och skulle blogga när läraren kom tillbaka, hann inte mycket mer än så. Men mums vad gott det var!

Stör mig något så otroligt på min mobil. Två gånger idag har den bara startat om sig, fattade inte anledningen till någon av gånger för som jag mindes det höll jag inte på avstäningsknappen. Dessutom stängde telefonen aldrig av, den bara startade på nytt. Och tidigare har den tjutit när någon ringt, 3 veckor gammal telefon och jag lär få skicka in den på lagning... Snyft, jag som gillar den så mycket.

Nä, nu får jag ta och göra lite nytta. Ska skriva svar på frågorna vi egentligen skulle gjort på lektionen idag, men jag valde att läsa i häftet istället. Efter det är det dags för Top Model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0