1a mars 2011   

Datum: 2011-03-01 Tid: 07:02:22    

Här går det undan, nyss tyckte jag att det var januari och vi är redan inne i mars...

Gått upp alldeles för tidigt för att skriva färdigt och skriva ut ett skolarbete. I detta huset är det ingen hit att starta den mest högljudda datorn med skrivare mitt i natten, men vid sju på morgonen går det alldeles utmärkt.
Ser verkligen inte fram emot skoldagen, först supertråkig engelska och sedan "partidebatt". Det mest positivamed engelskan är att man kan sova sig igenom det lite då och då utan att tappa särskilt mycket^^

Nä, nu ska jag ta och fortsätta med det jag ska pyssla med och inget annat.


Kommentarer
Postat av: Matilda Petersen *

Hej!

Du har vunnit en tävling på mig blogg , du har vunnit en bloggfråga inbjudan . Jag skickar den till din på [email protected] Vill du veta mer ? gå in på min blogg och se ! /MATILDA

2011-03-01 @ 14:35:18
URL: http://matildacarolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0