14e mars 2011   

Datum: 2011-03-14 Tid: 19:00:04    

Överlevde historialektionen utan att sova alltför mycket. Dock är jag fortfarande grymt trött, även efter all dextro som jag proppat i mig tillsammans med en kopp kaffe. Jaja, om inte annat får jag sovmorgon på onsdag och kan ta igen den sömnen som jag kanske har missat.
Tänkte ta och förflytta mig från datorn till skrivbordet för lite plugg inför provet imorgon. Känns visserligen som jag kan det mesta redan efter att friskat upp minnet från högstadielektionerna, men det skadar ju inte att läsa det en gång till. Kan ju bara bli bättre då!


Saknar lilla Atoz en hel del, hoppas på bättre väder nu snart så jag kan åka och hälsa på honom. Kanske till och med ta en liten barbacka tur i skogen precis som på den gamla "goda" tiden när han skulle stärkas i benen mellan alla skador...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0