19e juni 2011   

Datum: 2011-06-19 Tid: 13:49:28    
Nu är klockan halv två, och jag har inte ens fått på mig mina kläder än... Ätit frukost har jag visserligen hunnit med, men inte mer än så. Lånade nämligen en bok av Frida igår så jag har spenderade hela kvällen igår och förmiddagen idag på att läsa. "Inte någon snäll flicka" heter den och är skriven av Susan Elizabeth Philips. Det var precis en sådan bok som jag gillar att läsa(visserligen läser jag ALLT om man ska vara petig, men en del är bättre och mer lockande än annat)

Annars händer det inte alls mycket idag, tänkte se om jag kunde få ro till att skriva något. Men det finns inte alls många ord som vill komma ut, de är fast inne i huvudet. Och eftersom de är fast där får jag helt enkelt skicka er vidare till ett annat inlägg skrivet av en sjukt skrivkunnig tjej som klarade av att sätta ord på det. HÄR!

Kommentarer
Postat av: IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör

hahaha aw Maria! :D <3



SV: Ja men det är ju en variant av ost? ;)

2011-06-20 @ 10:04:39
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0