9e juni 2011   

Datum: 2011-06-09 Tid: 19:47:45    
Helt underbart att jag skrev fel datum på förra inlägget, men men det får stå där måste ju ha något som bevisar att även jag kan göra fel ;P

Är helt slut just nu, tål verkligen inte att vara ute till sent två dagar i sträck. Först var det då balen.

Kan ju inte precis påstå att det var det absolut roligaste jag har varit med om. Kul att vara så fin, men efter en timme hade man tröttnat på både den långa varma kjolen och de alldeles för höga skorna. Maten som serverades var god, och det var vinet och cidern med =)

 

Igår var det dags för karneval, vilket inte heller var det absolut roligaste egentligen. Men tack vare tjejerna blev det bäst ändå! Vi hade jultema och av 19personer dök 7 upp, lite lagom dålig stil sådär... Jag och Frida passade på att fylleshoppa(läs Frida gjorde det, jag var nykter och betalade^^) För mig blev det ett par jeansshorts, två linnen och en bikini. Det läskigaste med den shoppingen var helt klart storlekarna, det minsta jag köpte var i storlek 32 och största i 42 men ändå passade det så gott som perfekt på mig :O
När vi hade tröttnat på Tivoliparken drog vi hem till Alice och badade i pool, det var sjukt uppskattat! Tanken var att vi skulle sovit över där, men eftersom jag glömt min linsvätska hemma så körde vi hem mitt i natten. Vägen från K-stad via Lönsboda har nog aldrig varit så lång tidigare. Körde i runt 50-60 km/h hela vägen, regnet öste ner då coh då lystes himmelen upp av blixtrar och stundtals försvann vägen i dimman. Blev glad igen när jag kom hem och såg att det låg ett paket på min plats (Tack Ida! =D )

Dagen idag har bestått av städning och inköp av studentpresenter. Nu ska jag ta ett sista ryck innan jag går och lägger mig tidigt, för imorgon blir det också en lång dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0