6e juni 2011   

Datum: 2011-06-06 Tid: 11:17:55    
Nationaldagen idag, grattis Sverige eller något...

Idag blir ingen rolig dag för min del, så fort jag skrivit färdigt här ska datorn stängas av och jag ska ta tag i städningen av mitt rum. Måste ha det fint till studenten då folk kommer ränna lite överallt, tror nämligen inte att någon skulle bry sig om jag spärrade av trappan^^
Igår kväll kom Therese förbi en runda så vi gick en lång promenad och pratade om vad som hänt sen sist och vad som ska hända den närmsta tiden.

Så glad blev jag när Tiina fotograferar mig med blixt när jag kör... På armen står det faktiskt Pokerface om någon skulle få för sig att undra över det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0