5e juni 2011   

Datum: 2011-06-05 Tid: 12:04:58    

Tänkte från början att detta skulle bli ett inlägg med en massa bilder från S!esta, men mamma ringde för en liten stund sedan och frågade om jag ville ha middag. Och då jag inte ätit ordentligt på tre/fyra dagar så tackar jag ju genast ja. Så nu ska jag fixa till mig för att sedan köra upp till stugan, när jag ändå är där tänkte jag sola en del med. Har fått lite färg nu de senaste dagarna så jag är inte genomskinligt likblek längre, men lite mer färg hade ju inte skadat =)

Uppdaterar ordentligt ikväll med bilder på alla artister jag och Tiina såg.



Så länge kan ni ju lyssna på en grymt bra låt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0