26e juni 2011   

Datum: 2011-06-26 Tid: 20:27:39    
Sitter och leker lite med nya datorn, det känns helskumt att sitta i datorrummet med två datorer, två möss och två tagentbord, men bara en skärm... Datorn funkar för övrigt skitbra och jag sitter bara och myser =)

Förutom att leka med datorn och mysa så funderar jag med. Har funderat på det ett bra tag, om jag skulle ta och flytta över till en annan blogg. Allra bäst hade ju varit att bara byta bloggnamn, men säg det går inte för sig enligt blogg.se. Gaaah, tycker de kan fixa så det faktiskt är möjligt. För jag vill ju inte radera eller gå miste om allt jag laddat upp här men samtidigt känns det så slutgiltigt att bara börja om på nytt och inte ha något alls från det förgångna...

Det är inte klokt vad djupa tankar man drabbas av så här efter en halvtrist helg... Tur att jag har saker att göra imorgon såsom att diska samt sticka upp till stallet.
Men nu ska jag kolla lite mer på TV-serier^^

Ta gärna en titt på den nya bloggen : Marperette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0