22a juni 2011   

Datum: 2011-06-22 Tid: 19:49:56    
Sådär... Då har jag tid att sitta ned vid datorn ett tag. Drog nämligen in till stan med bästaste Frida idag, hon lockade med att det fanns jeans för 99:- samt den sjukt underbara Crispy Chicken(eller vad det nu är den heter) på Hurger King. Naturligtvis kunde jag inte motstå...
Blev lite shopping, lite nya underkläder, ny eyeliner samt en skinnjacka. Som jag letat efter en skinnjacka som har känts som mig och inte kostat alldeles för mycket. Hittade en snygg idag, som det dessutom var halva priset på! *Gillas!*

Nu får jag ta och skriva inlägget om ridningen, är lite seg på det där trots att jag alltsomoftast befinner mig hemma framför datorn, eller någon annanstans framför datorn...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0