18e juni 2011   

Datum: 2011-06-18 Tid: 12:25:55    
God morgon alla glada! (och sura med för den delen^^)

Träningsvärken blev inte så illa som jag trodde, lite i magen och äckligt mycket i röven men annars ingenting. Okej, tar tillbaka det där, nu när jag sträcker på mig så märker jag att jag har en del i ryggen med. Men jag har varit med om värre så jag ska inte klaga.

Väntar just nu på att mamma ska bli klar med maten, så att jag kan äta och sedan bege mig till Lönsvegas för att träffa min saknade Frida =)

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Roligt att du gillar idén om fotoskolan jag ska dra igång nu i nästa vecka, hoppas du tittar in och tar del av första delen som kommer då. Man kan givetvis vara med även om man inte har systemkamera, min tanke är att jag ska ge ut tips om som passar alla.



Kram och trevlig helg!

2011-06-18 @ 19:21:29
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0