15e juni 2011   

Datum: 2011-06-15 Tid: 21:41:42    
Sådär, då har man idag trotsat förkylningen och stuckit ut =) Det blev stallet några timmar där jag fick hjälpa till att måla, hann även med att fotografera lite från hoppningen. Fast det blev inget vidare bra bilder, får nog ta och läsa den där bruksanvisningen ändå...
Fick även rida en liten stund i slutet av dagen, eller rida och rida. Snarare åka runt och försöka sitta ordentligt^^ Mia tränade Brasse och jag fick stå för avskrittningen. Det var grymt länge sedan nu, Gaddies var senast och då gick det nästan bara skit... Men idag gick det faktiskt bra, trots bristen på ordentlig utrustning från min sida, här sitter vi upp i jeans, nästan godkända ridskor, hjälmen ligger kvar i bilen och så lite huvudvärk och förkylning på det=)

Blir inga bilder idag, mamma fick nämligen låna min dator till invigningen på banken för att spela upp bildspel. Visserligen har jag fått tillbaka den nu, men orkar inte byta. Nu ska jag snart gå och sova, imorgon ska vi till mörkaste Småland och hämta hem lilla Pors =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0