12 juni 2011   

Datum: 2011-06-12 Tid: 16:59:10    
Igår var verkligen en sjukt bra dag! Idag är det desto sämre, förkylningen som jag kunnat hålla i schack i två veckor har nu brutit ut så jag gör inget annat än nyser. "Jag är inte full, jag har pollenallergi..." Typ, dock är det ju inte pollenallergi men samma symptom.

Gaah, kom på något jättebra jag skulle skriva innan, men som vanligt har det försvunnit ut ur huvudet igen. Borde egentligen behöva en helt ny start med det här bloggandet, men vet inte riktigt hur jag ska göra. Visst, det går ju att bara starta en ny blogg, men jag vill ju så gärna ha kvar allting det här. Ska fundera på det där ett tag till, har egentligen många fler bloggar men frågan är ju vilken jag ska använda mig av. Ett nytt användarnamn/bloggnamn hade ju med varit att uppskatta, tycker inte det här låter alltför bra längre =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0