Ingen aning om vad som ska stå här!   

Datum: 2011-01-02 Tid: 18:02:40    
Har varit inne i K-stad nu och tittade. Blev ingen ny TV eller ny mobil denna gången heller. Pappa fick nämligen för sig att det inte gick att få in en TV i min bil. Om vi inte slängde ut mamma förstås...
Lite nya penslar och ett par mjukisstrumpor blev det till mig. Så tänkte att jag skulle ta och måla lite imorgon, får bara komma på vad först. Några förslag?

Har precis gjort färdigt en bild i photoshop nu med, att sätta ihop bilder till kollage och liknande kan jag. Men nu skulle jag byta färg på en sak, något jag inte gjort tidigare... Men det blev inte helt fy skam, så kanske det kan se vettigt ut med lite mer övning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0