Tillplattad!   

Datum: 2011-01-03 Tid: 19:15:42    
Nu har vi slutligen faktiskt slängt ut vår lilla tjockisTV till förmån för en större mer slimmad sak=) Vi ska alldeles strax koppla in den, mamma skulle bara få komma hem först och godkänna den. Fast hon hade inte så mycket att säga till om^^

Umgåtts med Therese hela dagen, superskoj verkligen! Massa snack om allt möjligt, hon stämde min gitarr och lärde mig lite. Så nu ska jag träna så jag kan spela ordentligt. Blev rätt snurrigt i huvudet när jag skulle lägga fingrarna på strängarna. Jag är van vid piano, och då har man händerna åt andra hållet. Dessutom kan man då ha långa naglar, på gitarr var det ett bigt NoNo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0