Promenixat   

Datum: 2011-01-08 Tid: 16:53:20    

Varit ute i tövädret med mamma och pappa och gått en runda. Jag har nog verkligen suttit stilla för mycket under lovet, för usch vad jobbigt det var. Inte svettigt och jag dör jobbigt, men det kändes. Fast mest i huvudet... Konstigt nog.

Efter promenaden, samt persikohalvor sitter jag nu och fixar med bilder på Gaddies. Hon ska säljas och eftersom jag har flest bilder på henne får jag hjälpa till på den fronten. Många fina finns det, samt några mindre fina. Som tur är behöver vi inte vara fina båda två, det räcker mer än väl att hon ser vacker ut. Kan ju ta bilden här bredvid som exempel^^
Fina ponnyflickan!

Nä, nu ska jag återgå till mina sysslor. Ska säga till pappa att han får byta lampa i min taklampa igen. Den går sönder stup i kvarten...


Kommentarer
Postat av: ellen

sau grannar sau ;D

2011-01-08 @ 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0