Inget kul...   

Datum: 2011-01-15 Tid: 16:29:43    

Blää för hårfärg! I alla fall sådan som fäller. Färgade ju mitt för några dagar sedan och tvättade det i morse för första gången. Sedan satt jag ett bra tag med blött hår lutandes mot en kudde, naturligtvis blir kudden rödfläckig. Inte snyggt någonstans! Dessutom var det örngottet som jag själv sytt och handbroderat så jag var inte vidare glad. Just nu ligger det i tvättmaskinen så jag hoppas all färg är borta när den stannar. Annars blir jag sur!
Trodde inte att håret skulle fälla efter en tvätt, jag brukar vara rätt noga med att vattnet ska vara helt klart och så skölja en stund till. Jaja, inte mycket mer att göra än att hoppas på det bästa.

Nyfärgat hår med min kudde i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0