8e januari   

Datum: 2011-01-08 Tid: 11:15:27    

God morgon!

Har suttit och kollat lite på utbildningar nu på morgonen, om lite mer än tre månader ska man ju ha valt. Suck... Att välja sånt här är verkligen inte min grej, har just nu två utbildningar jag pendlar mellan. Den ena är en skrivarlinje på folkhögskola. Varar i ett år och skulle nog vara skönt och och kul att slippa fysik och matte ett år, men man blir ju inget direkt av det. Andra alternativet är fem år, då blir jag civilingengör inom informations- och kommunikationsteknik. Men där är ju all matte och fysik, vilket jag just nu inte känner för. Men jag har ju å andra sidan nästan garanterat jobb när jag slutar.
Svårt att välja, blir att söka båda i alla fall. Kommer jag inte in på det ena kommer jag väl förhoppningsvis in på det andra.

Får se vart dagen vänder, har just nu inga andra planer än att jag ska ut och gå en runda. Kan behövas efter allt stillasittande som bara leder till sömnproblem.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är ingen ju fysik på InfoCom alls typ, mest bara datorkurser, och det tycker du väl är roligt? :)

2011-01-08 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0