6e januari 2011   

Datum: 2011-01-06 Tid: 11:37:02    

God morgon, eller snarare god förmiddag/middag!

Hade tänkt jobba på vår hemsida idag, måste få den färdig snart. Har så många idéer, men eftersom jag inte helt hundra kan vilka koder jag ska använda mig av så går det segt framåt. För osäker för att riktigt våga. Göra om bloggen är ju superenkelt i jämförelse, här finns ju redan alla koder. Bara att byta ut någon siffra här och där, typsnitt, någon bildlänk och *poff* så har du en helt ny och fungerade blogg.

Det snöar ute, tycker både det är positivt och negativt. Blir det nu sol och klarblå himmel om någon dag så är det positivt, hade tänkt fotografera lite hästar och då är det snyggt med lite lössnö som flyger och glittrar i solen. Fortsätter vädret däremot att vara så här äckligt med en massa moln, dimma och tråk så är det välsigt negativt. Längtar ju till sommaren!



Nänä, nu är det dags att sluta sitta hhär och sega och göra något vettigt. Kanske ska börja med att klä på mig ordentliga kläder istället för att sitta i pyjamas.


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: Tack! :D

2011-01-06 @ 11:51:46
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0