27e januari 2011   

Datum: 2011-01-27 Tid: 12:07:24    
Usch, uppdateringen är verkligen inte vad den borde vara. Men det tar lite tid att komma in i nya(gamla) vanor igen. Dessutom hittar jag inte på något intressant om dagarna heller, sitter mest vid datorn och nördar spindelharpan eller något^^

Lite pinsamt att jag sa att jag skulle börja med Brasse, när faktiskt Aros har ett så enkelt namn som dessutom börjar på A...

Nu ska jag till skolan, ska försöka skriva ihop något vettigt efter det!

Kommentarer
Postat av: Elina [FOTO]

sv: jag använder Photoshop cs5 :) Hm, tråkigt att du inte hittar dem, men försök kika lite på google :)

2011-01-28 @ 21:43:29
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0