1a januari 2011   

Datum: 2011-01-01 Tid: 21:53:56    

Kändes helknäppt att skriva det där...

Nytt år nu, som började helt okej. Var hos Frida igår, fick först äta mat hemma hos henne innan vi körde till deras nya lägenhet där det blev filmkväll. Fun with Dick and Jane med Jim Carrey i huvudrollen var första filmen. Blev lite besviken, trodde den skulle vara roligare men den var helt okej tidsfördriv. Nästa film på schemat var En djävulsk romans , den var snäppet bättre och stundtals riktigt kul. Däremot kunde slutet varit lite positivare. Mitt i andra filmen tog vi en paus för att önska varandra ett gott nytt år, samt kolla på lite fyrverkerier.

Vaknade sedan i morse av Fridas väckarklocka som ringde klockan sex. Sikken tur jag hade att det inte var jag som skulle jobba, utan kunde somna om igen och vakna tre timmar senare. Åt frukost, diskade undan och körde sedan hemåt där jag suttit och spelat sims hela dagen. Förutom de tre timmarna jag spenderade med att kolla på Australia.

Kollar just nu på Mamma Mia, den kan man bara inte se på för många gånger!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Hejsan! Är du intresserad av ett bildlänkbyte? Mejla till [email protected] med bild och länk till din blogg! :D

2011-01-02 @ 12:35:17
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0