18e januari 2011   

Datum: 2011-01-18 Tid: 19:32:17    

Helt slut, både i kropp, själ och ögon. Ögonen är väl visserligen en del av kroppen, men när linserna suttit i ca.15 timmar så börjar det bli jobbigt och torrt.

Bussen var i bra tid idag, så jag hann till kören. Skoj, men lite jobbigt när man inte ätit sedan lunch och helt plötsligt skulle röra på sig en massa^^ Lunchen var lite kul, jag äter inte särskilt mycket så igår sa en på arbetsplatsen att jag skulle testa att be om en halv dagens. Och det funkade! Fick betala lite mer än hälften, och det krävdes inte alltför mycket övertalning, bara sa att jag inte äter så mycket. Tumme upp för det!

Ska nu ställa mig i duschen innan jag börjar skriva om hästarna. Tänkte först skriva om dem i den ordningen jag red dem, men det failar ju direkt då jag hoppat runt. Tänkte sedan skriva dem i ordningen de betyder för mig, men det blir med svårt eftersom jag gillar dem allihopa fast på olika sätt. Så det får helt enkelt bli i bokstavsordning, jag börjar med Bragett =)(pinsamt nu om jag missat att någon häst haft långt namn som börjar på A)

Inte alls ful bild, nejdå...^^


Kommentarer
Postat av: tilda

superfin blogg du har!

2011-01-18 @ 19:43:16
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Okej :) fin iaf.

2011-01-18 @ 20:22:52
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0