16e januari 2011   

Datum: 2011-01-16 Tid: 15:02:00    
Gaah, skrev ett inlägg innan, men det dampade sig och vägrade publiceras. Blir så sur när tekniken inte vill som jag vill!
Hade tänkt vara duktig idag och räkna lite matte, men nej... Sitter fortfarande fast framför datorn utan någon som helst anledning till det. Men eftersom jag nu är ensam hemma ska jag passa på att träna lite på pianot. Jag verkligen avskyr när någon lyssnar, speciellt när jag inte riktigt kan. Visserligen annars med, men det blir snäppet värre då.

Ska skriva in de delar av min novell som jag skrivit på papper i datorn med. Så jag har allt samlat på ett ställe och slipper leta rundor överallt som jag brukar göra för att någon liten bit saknas.

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg! Besök gärna min :)

2011-01-16 @ 17:10:58
URL: http://pahastensrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0