13e januari 2010   

Datum: 2011-01-13 Tid: 21:29:41    
God natt!

Usch, är så trött så trött. Men imorgon är det fredag och sedan helg så jag äntligen kan få sova någon timme extra. Vilket verkligen behövs... Somnade nästan på bussen idag, både dit och hem.
Igår var det typ träffa-folk-dagen eller något, satt och tjabbade på bussen med My som jag inte sett sedan förra året när jag hade praktik, stötte på Alice när hon gick av bussen jag skulle på m.fl... Fick träffa lilla Lava med, och medan hon total dissade pappa och gömde sig för honom så sträckte hon sig efter mig*stolt och glad* Det kändes dock i ryggen idag att jag burit runt på henne, träningsvärk i hela höger sida.

Nu är dock reklampausen slut, ska försöka skriva ett inlägg imorgon och lägga upp en vettig bild på min nya hårfärg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0