tredje boken...   

Datum: 2011-02-15 Tid: 20:00:21    

Har snart läst tredje boken nu, fick den i förmiddags av Frida och kan precis som med de andra inte lägga den ifrån mig. Läslus kan man verkligen kalla mig för, älskar att läsa!

Den lilla tiden jag var hos tandläkaren var helt okej, nytt gummiband i överkäken(som inte sticker ut någonstans och stör mig) samt att han på min förfrågan puttade till tråden i underkäken så att den inte skulle kunna fastna i kinden som den gjort till och från sedan den sattes dit i november... Så nu har jag inga allvarliga besvär av den längre, inte fysiskt i alla fall. Inte psykiskt av själva tandställningen heller, mer för att jag har så pass snea tänder som jag har. Hoppas och håller alla tummar jag har för att jag har mer ihopdragna tänder till studenten!

Nu ska jag peta lite till på den nya designen och förhoppningsvis hamnar något på rätt plats^^


En sån här hade ju inte heller skadat, men säljs tyvärr inte i närmsta affären, och jag pallar inte ta mig till andra sidan byn för att får tag på en. Riktigt så desperat är jag inte, inte ännu i alla fall^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0