Gårdagen   

Datum: 2011-02-26 Tid: 15:09:57    

Igår var jag märkligt nog och red, vilket definitift känns i bland annat rumpan nu. Har inte suttit på hästryggen på 3-4 månader nu, men eftersom Gaddies åker till sin nya fodervärd idag så ville jag se om det verkligen var så stor skillnad på henne som Mia påstod. Och det var det verkligen.
Från att ha varit helt speedad och man fick sitta och bromsa hela tiden, fick man nu snarare driva lite då och då för att hon inte skulle sakta av. Med min ridning då och med hur Gaddies är nu hade det troligtvis gått riktigt bra, dock var det då snarare kaos och kriget mellan oss alltsom oftast fast med en hel del ljusglimtar som i början kom tillräckligt ofta för att jag skulle vilja fortsätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0